Aktuality
knihy1.png

Dárkový poukaz do knihovny!

Lámete si hlavu nad tím, čím obdarovat své blízké u příležitosti jejich svátku, narozenin, na Vánoce? Nebo jim prostě jen chcete udělat radost? Máme pro vás tip! Dejte jim poukaz na registraci do knihovny! Na celý rok se tím pro ně otevřou dveře k nepřebernému množství knih, cédéček, časopisů, ale třeba i ke spoustě deskových her. Poukazy lze zakoupit na recepci.

poukaz%281%29.jpg

hry.png

Tematické batůžky – knihy a dobrodružství!

Rozšiřujeme služby dětského oddělení: můžete si půjčit tematické batůžky a společně s dětmi objevovat jejich obsah plný knížek, her a dobrodružství. Batůžky se věnují princeznám, dinosaurům, rytířům, dopravě a dva angličtině.

Podrobnosti zde

knihy1.png

Seznamy dětské literatury: 2017

Nabízíme ke stažení aktuální seznamy zábavné dětské literatury a anotace ke knihám a jejich autorům pro jednotlivé ročníky základních škol. Seznamy vytvořily knihovnice podle svých nejlepších zkušeností tak, aby děti četly rády.

Každoročně se na knižním trhu objeví celá řada kvalitní literatury, nicméně je obtížné si o ní udržovat přehled, natož doporučovat dětskému čtenáři.
Aby současné a moderní knihy nezůstávaly opomíjeny, členky Klubka KDK SKIP 08 společně vypracovaly seznamy dětské literatury pro jednotlivé věkové skupiny (6–15 let) s cílem usnadnit práci knihovníkům, pedagogům a rodičům. Knihovníci v nich získají kvalitní pomoc v oblasti doplňování knihovního fondu a odborný materiál (výběrovou anotovanou bibliografii), který mohou nabídnout pedagogům a rodičům k dalššímu využžití. Základní jmenovité seznamy jsou doplněny anotovanými podrobnými soupisy. Vzhledem k tomu, žže seznamy pro některé ročníky jsou dosti obsáhlé, je v kažždém z nich zvýrazněno deset nejčtenějšších a nejzajímavějších titulů. Pro věkovou skupinu 12–15 let jsou anotace knih obohaceny medailonkem autora.
Seznamy dětské literatury“ jsou příspěvkem knihovnic z východních Čech .Přehled dětské literatury najdete zde:

Seznam _0_ final
Knihy_0_final
Knihy_23_final
Knihy_45_final
Knihy_6_final
Knihy_78_final
Knihy_9_final

hry.png

Půjčování stolních her

Půjčujeme deskové hry domů! Přijďte si vybrat, půjčit, vyzkoušet a zahrát moderní deskové a karetní hry. Nudit se určitě nebudete!

Seznam stolních her k půjčování

• Hry si může půjčit čtenář, který je v knihovně přihlášen nejméně šest měsíců a nemá v knihovně nevyřízené pohledávky.
• Hry se půjčují na dobu jednoho měsíce. Neprodlužují se. Po překročení výpůjční lhůty platí sankce 2 Kč za každý den prodlení.
• Čtenář zodpovídá za vrácení všech dílků hry; při jejich poškození nebo ztrátě sežene náhradní dílky.
• Každá hra obsahuje kartu s informacemi o hře a pravidla.
• Hry se vracejí u výpůjčního půltu dětského oddělení; nikoli na recepci. Při vrácení je třeba zkontrolovat všechny součásti hry, proto počítejte s dostatečným časem na půjčení a vracení:
• Hry se půjčují a vracejí v otevírací době
◦ po – pá nejpozději do 17.00,
◦ v soboty se pouze půjčují a to mezi 9. a 10. hodinou.

Archív aktualit

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License