BOok! Con

Co je to?

Book_con_librarian_v%C3%ADt%C4%9Bz_FB.png

S tímto logem se setkáte na akcích různých knihoven letos na podzim, konkrétně kolem prvního listopadového víkendu. Na akcích se nebudete setkávat pouze s fantasy a sci-fi knihami a jejich autory či příznivci, jak název akce jemně naznačuje, ale taktéž s herním obžerstvím, mnohdy celonočním. BOokCon, dříve Fantasy víkend v knihovně, startuje

3.– 4. 11. 2017.

Akce navazuje na tři předchozí ročníky Fantasy víkendů v knihovně, které se pořádaly v knihovnách (Dobříš, která projekt iniciovala, dále např. Náchod, Hradec Králové, Praha) a loňský Book!Con v Pardubicích. Letos se základna účastnických knihoven opět rozrostla. Svou akci si tak můžete najít nejen ve výše uvedených knihovnách, ale na své si přijdete také v , Hradci Králové. S tím došlo k přejmenování na BOok! Con, s odkazem na knihy a nejslavnějšího fantasy knihovníka z díla Terryho Pratchetta (Ook).Program chystá každá knihovna jiný, takže doporučujeme bděle sledovat stránky uvedených stánků kultury a také termíny se mohou mírně lišit. Někde můžete ve víru fantastických událostí strávit celý víkend, někde se budete muset vtěsnat do kratší doby… každopádně vás čekají zážitky herní, soutěžní i literární v prostředí kde vám budou příběhy inspirativně dýchat do zátylku.

Přihlašování na ty části programu, kde potřebujeme znát dopředu obsazení a kapacitu:

Přihlašovací formulář

Událost na FB: https://www.facebook.com/events/1280836198666718/

Celý program 3.–4. 11. 2017

++Noc v Knihovně pátek od cca 20.00 do soboty 8.00
Letos je možné být v knihovně i přes noc z pátku na sobotu. Programové bude noc velmi volně organizována a záležet bude na vás do čeho se pustíte, půjde pobesedovat o Tomášem Bandžuchem, zjistit něco o larpech za oceánem, nebo si vyzkoušet RPG FATE či dokonce i ten larp, při dostatku lidí můžeme zahrát Všechny prezidentovy zombie nebo se pustit do téměř ikonického Ook.
Program bude velmi volný a ráno se počítá se se snídaní.
Co potřebujete se sebou: spacák a karimatku, nějaké to pití a jídlo podle chuti.
Co to bude stát? nic, ale počítáme že s vaším hmotným příspěvkem k snídani.

Pátek

Dětské oddělení
16.00–19.00 volné hraní
Klub deskových her, široká nabídka moderních her z nabídky knihovny, LarPardu a Herní ligy.

Sklepení
17.00–21.00 Descent, scythe a darksouls

Sobota

Univerzální sál
Stream přednášek z ostatních knihoven
9.00 - 18.00
Dětské oddělení
9.00–18.00 Volné hraní deskovky

Sklepení
9.00–13.00 - Scythe a quadrapolis

Přednášky na Streamu

po celou sobotu budeme živě streamovat přednášky z ostatních knihovnen.
11:00 - 11:45 Honza Máša WoW fenomén
14:00- 14:45 Martina Magdová
15:00 - 15:45 Epocha, Darion, Kyša, Pavlína Kajnarová Akční serie + co bude dál?
16:00 - 16:45 Skřetí klan RakTaarbami Cosplay
17:00 - 17:45 Pavel Bareš Projekt Kronos
18:00 - 18:45 Jarda Konáš booktube + vlogy ¨Barča Votavová Martinus

Deskovky!

Knihovna je dobře zásobená deskovými hrami. Díky spolupráci s Klubem deskových her Herní liga a sdružením Larpy Pardubice si budete během víkendu moci zahrát řadu klasických her i nejnovějších vypalovaček na poli herního průmyslu. Zajímají vás párty hry, znalostní hry, rychlé kartičkové nebo důkladné s mnoha figurkami a materiály?
Volné hraní deskových her v klubovně: pátek 16.–19.00 a sobota 9.00–12.00
Vedle toho se můžete vrhnout do víru velkých, dobrodružných dramatických her. Na ty se ale kvůli omezené kapacitě musíte přihlásit na odkazu https://goo.gl/forms/AkTLK5cydYw2DqNO2.

descent.jpg

Descent

3. 11. od 17.00 do 21.00 hod
„Vítejte, stateční hrdinové,“ozval se náhle hlas burácející z temnoty. „Urazili jste tak dalekou cestu! Jaká škoda, že tady skončí…“Jak se hlas proměnil ve vzdálený chechot, tucty hrozivých stínů se vynořily, aby obklíčily hrdiny. Komnata se brzy rozezněla zvuky bitvy…
Hráči představují družinu hrdinů, kteří v rámci předem vybraného dobrodružství procházejí podzemím a snaží se splnit zadané podmínky: zachránit uneseného, objevit poklad, vybít doupě nestvůr… Hra je vizuálně i příběhově zajímavá, týmová a napínavá. Povede ji zkušený vypravěč.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=zB-wXMjwwf4

scyth.jpg

Scythe

3. 11. od 17.00 do 21.00 hod ** a **4. 11. od 09.00 do 13.00 hod
Scythe je strategická hra pro 1-5 hráčů, ve které se hráči zhostí role průzkumníků východoevropských mocností v alternativní historii na počátku 20. stol. rurální krajina a mechanické stroje, co by mohlo být lepšího.A vaším cílem není nic jiného než co nejvíce posílit svůj vliv v okolí za záhadných okolností opuštěného městského státu známého jako Továrna.

darksouls.jpg

Darksouls

3. 11. od 17.00 do 18.00 hod
"Připravte se zemřít" v této kooperativní hře pro 1-4 hráče, ve které prozkoumáváte zákoutí bizardního a temného světa plného nebezpečí za každým rohem. obtížnost je značná, ale přnejmenším se zde nemusíte bát že rozdrtíte svůj gamepad.

Quadropolis.jpg

Quadrapolis

3. 11. od 17.00 do 18.00 hod
Ve hře Quadropolis si na vlastní kůži vyzkoušíte roli starosty moderního města. Budete stavět město s ohledem na potřeby jeho obyvatel, a tak, abyste předčili snahy svých protihráčů. Každá budova vám umožní získat vítězné body. K dispozici máte různé typy budov s různými způsoby, jak získat body. V základním módu se hraje na čtyři kola, v každém umístíte čtyři své architekty, kteří vám pomáhají vybrat správné budovy.

bloo.jpg

Bloodrage

4. 11. od 09.00 do 13.00 hod
"Ragnarok, tak jak byl předpovězen, je tu. Mnoho času nezbývá. Poslední klany statečných Vikingů pochodují ke stromu života, bájnému Yggdrasilu, aby zde naposledy prolily svou krev a dokázaly bohům, že jejich místo je zaslouženě po jejich boku ve Valhalle. Do boje! "

Ve hře Blood Rage se 2 – 4 hráči (s rozšířením maximálně 5) utkávají v nelítostném krvavém boji o slávu. Během tří věků (kol) budou vylepšovat svůj klan a snažit se nasbírat co nejvíce vítězných bodů, které se získávají primárně bojem. Výhra v mohutné bitvě na život a na smrt udělá na bohy dojem. Ale i ti, kteří statečně padnou, se dočkají ocenění. Jen záleží na tom, ke kterému bohu se přikloní. Dalším zdrojem bodů jsou úkoly s cílem ovládat určité provincie nebo naplnit Valhallu svými padlými. A v neposlední řadě se na konci každého věku některá provincie zhroutí a zanikne. Válečníci, kteří zde padnou, jsou opět odměněni slávou.

Larpy na přání

Ook!

ook.jpg

Knihovní larp o knihách v knihovně!
Připravte se na dobrodružství knih s interaktivní zážitkovou hrou pojmenovanou po nejslavnějším knihovníkovi ze světa Terryho Pratchetta. Ponořte se do příběhů a staňte se jejich tvůrci, setkávejte se s nejrůznějšími literárními hrdiny a vyzkoušejte si, jaké to pro ně je, vystoupit ze stránek a zase se do nich vrátit.
Hra je vhodná pro každého, kdo se rád nechá unášet svou fantazií. Je určena pro 6-12 hráčů starších deseti let, nepotřebujete nic, pouze chuť zažít něco nevšedního.
Larp je zdarma, je ale potřeba nahlásit svůj zájem kvůli kapacitě.

3. 11. od 20.00 do 00.00 hod

Všechny prezidentovy zombie

zom.jpg

Vítejte ve Spojených státech amerických, v centru moci svobodného světa!
Larp Všechny prezidentovy zombie se zaměřuje na schůzku prezidenta USA se skupinou jeho nejvyšších poradců. Během jejich setkání se nebude diskutovat o nic menším, než o vývoji situace kolem akutního „výskytu zombií na Jihu“. Zapomeňte na Romera, zapomeňte na voodoo. Zombie jsou totiž mnohem nebezpečnějším nepřítelem uvnitř Bílého domu než třeba na legendární dálnici 66, kde si k svačině dají maximálně pár řidičů.
Nechte se tedy pozvat na politické setkání na nejvyšší úrovni a vyzkoušejte si neotřelé politické jednání o rozhodně netradičním a tak trochu neživém problému.

3. 11. od 20.00 do 00.00

Partneři a sponzoři BOok! Conu

532308_464876126867525_1198616088_n.png
herniliga.jpg
logo_altar.jpg
logo_cernyrytir_2.jpg
logo_fantomprint.png
CH-logotype-horizontal-3.png
14273554_1323134207711709_1344660429_o.png
logoTH-pruhledne3.png

archiv bookcon 2016

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License