Jsme dětské oddělení Krajské knihovny v Pardubicích. Při vstupu do knihovny se nacházíme v pravé části v prvním poschodí. Máme dvě oddělení, jedno pro děti do deseti let a druhé pro ty starší, ale vyberou si u nás i dospělí. Pro vybrané aktivity máme k dispozici i klubovnu na stejném poschodí.

Naše služby nejsou jen o půjčování knih. Nabízíme také:

  • přístup k počítačům s přístupem na on-line katalog knihovny a na internet. Také se zde mohou prezenčně využívat multimediální nosiče - elektronické encyklopedie, výukové i zábavné hry.
  • kopírovací služby ze zdrojů dostupných v knihovně
  • bibliograficko-informační službu
  • spolupráci se školami - nabízíme exkurze, besedy a výchovu k systematické práci s informacemi
  • pravidelné i občasné události, jejichž seznam si můžete prohlédnout v záložce Program.

Věřte nebo ne, nabízíme přes 50 000 knih. Pokud chcete vědět, jaké knihy u nás máme, podívejte se do katalogu, knihy našich oddělení mají signaturu “M”. Pořádáme i události přístupné veřejnosti, ale abyste si mohli užít všechno, co nabízíme, pořiďte si průkaz čtenáře. Pro zřízení dětské karty je potřeba přítomnosti dospělého, na recepci se vyplní formulář a zaplatí roční poplatek 60 Kč. Podrobněji se vše dočtete v knihovním řádu.

Po vstupu do knihovny si v šatně odložte bundy a zavazadla. Do prostor knihovny si vezměte košík a vypněte zvonění u vašeho telefonu.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License