Lekce a besedy

Září 2021

sova.png

Nabídka besed a lekcí pro školy

Ve školním roce 2020/21 jsme připravili širokou nabídku informačních lekcí a tematických besed, které se konají vždy ve STŘEDU, ČTVRTEK a PÁTEK od 10,00 hodin po vzájemné dohodě učitelů s knihovnicemi.
Bližší informace na tel. 466 531 246/245 nebo osobně na dětském oddělení Krajské knihovny v Pardubicích.
Nové NABÍZÍME Detektivní besedy pro žáky ZŠ a lekce z knih Davida Walliamse (Babička Drsňačka) a informativní besedy o myšlenkových mapách. Tyto se konají vždy v PONDĚLÍ a STŘEDU od 8.30 hodin po vzájemné dohodě učitelů s knihovnicemi. Další informace o programech najdete na zde.

Čteme s Beksou

První společné čtení třeťáků ze ZŠ Npor. Eliáše, Pardubice – Polabiny, zástupců sportovního basketbalového klubu BEKSA JIP Pardubice a knihovnicemi proběhla 7. listopadu na dětském oddělení krajské knihovny. Všichni zúčastnění se svěřili se svými zkušenostmi se čtením knih. Děti si po vzájemné dohodě vybraly knížku pro společnou četbu. „ Myslím, že nás čtení knihy obohatí stejně, jako čtení v čítance.“ podotkla paní učitelka Daniela Svobodová. Knížku dětem rozečetl Radek Nečas kapitán basketbalového týmu. „ Všichni se těšíme na závěrečnou zprávu o knize,“ povzbudil žáky René Peška, mluvčí basketbalového týmu. Úkolem dětí bude knihu přiblížit nejen obsahově, ale mohou malovat, přidat ilustrace, další příběhy i informace o autorovi. Do konce týdne se sejdeme se všemi třetími třídami z této základní školy.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License