Lovci perel
soutez.png

Lovci perel jsou online. Přihlaste se do dalšího ročníku

.
Web Lovci perel je konečně online. Konec je složitému hledání perlorodek ve fyzických seznamech. Nyní se dají snadno vyhledávat. Po registraci v knihovně získáte přístup k svému loveckému profilu a vždy tak uvidíte, kolik perel jste nasbírali a jaké knihy už jste přečetli.

Systém vám nabízí:

  • moderní vyhledávání všech knih zařazených do soutěže.
  • lvíce jak 2312 připravených perlorodek.
  • generování a tisk otázek
  • online profil umožňující sledovat svůj postup ve hře
  • hodnocení knih
  • předvýběr knih
  • seznam již přečtených knih.

A jak se k těmto možnostem dostanete? Zaregistrujte se u knihovníka na dětském oddělení.

soutez.png

Přihlaste se do 5. ročníku soutěže Lovci perel!

.
Datum: 1. 12. 2016 – 18. 11. 2017
Otvíráme další ročník této oblíbené soutěže a těšíme se na stávající i nové čtenáře. Přihlásit se můžete kdykoli v průběhu roku.

Výsledky soutěže za rok 2016

Seznam perlorodek pro mladší dětské oddělení

Seznam perlorodek pro starší dětské oddělení

Seznam všech perlorodek

Složka .zip s otázkami Perlorodek A-M, řazení podle názvu knihy : stáhnete ji po otevření odkazu vpravo nahoře kliknutím na šipku.

Složka .zip s otázkami perlorodek N-Z, řazení podle názvu knihy : stáhnete ji po otevření odkazu vpravo nahoře kliknutím na šipku.

Pravidla soutěže

soutez.png

Lovci perel čtenářům i do školních tříd!

Celoroční projekt na podporu čtenářské gramotnosti podpořila Knihovna města Hradce Králové, KDK SKIP 08 a Univerzita Hradec Králové. Autorkou hry je knihovnice z Knihovny města Hradce Králové Alice Hrbková. Pod záštitou Klubu dětských knihoven (KDK) se tato čtenářská hra rozběhla do knihoven v celé České republice.
V roce 2013/2014 se soutěž v KK v Pardubicích uskutečnila poprvé. Zapojilo se do ní 156 dětí, které nasbíraly přes devět set perel. V roce 2014/2015 se zapojil podobný počet lovců, což nás velmi potěšilo, a ve třetím ročníku sto dětí učetlo přes tisíc knih a zapojilo se několik školních tříd. Výsledky našich čtenářů jsou vystaveny na nástěnce v půjčovně dětského oddělení.
Pokud se rozhodnete zapojit, můžete nás kontaktovat, abychom vám pomohli soutěž rozhýbat i na vaší škole.
Pro zdárný průběh soutěže se zaregistrujte zde na Webu Knihovny města Hradce Králové, kde získáte přístup ke kompletní informaci a materiálům potřebným pro soutěž.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License