Lovci perel
soutez.png

Lovci perel jsou online. Přihlaste se do dalšího ročníku.

Web Lovci perel je konečně online. Konec je složitému hledání perlorodek ve fyzických seznamech. Nyní se dají snadno vyhledávat. Po registraci v knihovně získáte přístup k svému loveckému profilu a vždy tak uvidíte, kolik perel jste nasbírali a jaké knihy už jste přečetli.

Systém vám nabízí:

  • moderní vyhledávání všech knih zařazených do soutěže.
  • více jak 2312 připravených perlorodek.
  • generování a tisk otázek
  • online profil umožňující sledovat svůj postup ve hře
  • hodnocení knih
  • předvýběr knih
  • seznam již přečtených knih.

A jak se k těmto možnostem dostanete? Zaregistrujte se u knihovníka na dětském oddělení.

soutez.png

Přihlaste se do 5. ročníku soutěže Lovci perel!

.
Datum: 1. 12. 2016 – 18. 11. 2017
Otvíráme další ročník této oblíbené soutěže a těšíme se na stávající i nové čtenáře. Přihlásit se můžete kdykoli v průběhu roku.

Výsledky soutěže za rok 2016

Seznam perlorodek pro mladší dětské oddělení

Seznam perlorodek pro starší dětské oddělení

Seznam všech perlorodek

Složka .zip s otázkami Perlorodek A-M, řazení podle názvu knihy : stáhnete ji po otevření odkazu vpravo nahoře kliknutím na šipku.

Složka .zip s otázkami perlorodek N-Z, řazení podle názvu knihy : stáhnete ji po otevření odkazu vpravo nahoře kliknutím na šipku.

Pravidla soutěže

soutez.png

Lovci perel čtenářům i do školních tříd!

Celoroční projekt na podporu čtenářské gramotnosti podpořila Knihovna města Hradce Králové, KDK SKIP 08 a Univerzita Hradec Králové. Autorkou hry je knihovnice z Knihovny města Hradce Králové Alice Hrbková. Pod záštitou Klubu dětských knihoven (KDK) se tato čtenářská hra rozběhla do knihoven v celé České republice.
V roce 2013/2014 se soutěž v KK v Pardubicích uskutečnila poprvé. Zapojilo se do ní 156 dětí, které nasbíraly přes devět set perel. V roce 2014/2015 se zapojil podobný počet lovců, což nás velmi potěšilo, a ve třetím ročníku sto dětí učetlo přes tisíc knih a zapojilo se několik školních tříd. Výsledky našich čtenářů jsou vystaveny na nástěnce v půjčovně dětského oddělení.
Pokud se rozhodnete zapojit, můžete nás kontaktovat, abychom vám pomohli soutěž rozhýbat i na vaší škole.
Pro zdárný průběh soutěže se zaregistrujte zde na Webu Knihovny města Hradce Králové, kde získáte přístup ke kompletní informaci a materiálům potřebným pro soutěž.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License