Program

Říjen

balony.png

Novinka!!

Program pro rodiče s dětmi „ Bookstart - S knížkou do života“
První říkanky, písničky a hudební zážitky, které si zabroukáme a připomeneme dávnou moudrost našich prarodičů. Pořad pro rodiče s dětmi od půl do jednoho roku povede zkušená lektorka. Pravidelná půlhodinka jednou za čtrnáct dní.
Nabídneme i knihy pro domácí prohlížení a předčítání a pozveme vás na besedy s odborníky.
Klubovna
8., 22. 10. 2019
9.30- 10.00

hry.png

Dračí doupě

Kroužek pro děti staršího školního věku. Stolní rolová hra, rozvíjející fantazii, vypravěčské umění a společné sdílení. Hráči se stávají přímými účastníky příběhů, které by jinak jen četli v knihách nebo viděli ve filmech.
sklep knihovny
3., 10., 17.,24. a 31 října, 7.,14., a 21. listopadu, 12.,19. Prosince, 9.,16.a 23., ledna.
16.00-19.00

knihy1.png

Beseda s odborníky
Instruktor první pomoci Mgr. Tomáš Kroulík seznámí rodiče se zásadami první pomoci dětí ve věku do 3 let. Rodiče získají i psané materiály s nejdůležitějšími informacemi.
Univerzální sál
17. 10. 2019
16.30 – 18.00

knihy1.png

Nabídka pro školy 2019–2020
Ve školním roce 2019/20 jsme připravili rozšířenou nabídku informačních lekcí a tematických besed, které se konají vždy ve STŘEDU, ČTVRTEK a PÁTEK od 10.00hod. Nově bude možnost objednat si některé typy besed v PONDĚLÍ od 8.30hod. Vždy po vzájemné dohodě učitelů s knihovnicemi.
Bližší informace na tel. 466 531 246/245 nebo osobně na dětském oddělení Krajské knihovny v Pardubicích. Další informace o programech najdete na zde.

balony.png

Čtenářská hra „Lovci perel 2019“ pokračuje. Stále se můžete přidat!
Ve výběru perlorodek je téměř 3 000 knih. Hra probíhá celý rok, přihlášena je stovka čtenářů krajské knihovny. Přidejte se i vy, čtěte a přemýšlejte, získejte perlu za každou přečtenou knihu! Na společných setkáních Lovců perel uvidíte a uslyšíte současné spisovatele a odborníky na literaturu, poznáte další čtenáře a kamarády se společnými zájmy.

vv.png

Výtvarná dílna – záložka s Vendelínem
Přijďte si vyrobit záložku do knihy s obrázkem Vendelína (maskot dětského oddělení). Záložku můžete vložit do vaší oblíbené knihy na oddělení a doporučit ji tak ostatním čtenářům.
klubovna
2. 10. 2019
14 – 17.00

balony.png

Deskové hry
Přijďte si s námi zahrát moderní deskové a karetní hry, které nabízejí mnohem víc, než čekáte. K dispozici budou moderní deskové hry. Neznalost her není na překážku: poradíme, vysvětlíme, naučíme.
klubovna
23. 10. 2019
15 – 17 hod

hudba.png

Zpívánky
Oblíbený pořad písniček a říkadel pro rodiče s dětmi pořádaný školičkou „Babymusic.“
Klubovna
1., 8.,15., 22. 10. 2019
10.15 – 11.00 hod.

hudba.png

Čarování s pohádkou
Pro dětské čtenáře ve věku 4 - 6 let je připraven program, který probíhá vždy jednu sobotu v měsíci. Budeme si číst a vyprávět pohádky. Při poslechu využijeme zvuky muzikoterapeutických a přírodních nástrojů, na které si děti budou moci zahrát. Součástí lekcí bude doporučení vhodné literatury pro domácí předčítání
Informace a přihlášky na dětském oddělení, zc.ecibudrap-anvohink|avolcyk.j#zc.ecibudrap-anvohink|avolcyk.j, tel: 466531246
12.10. 2019
10.15 – 11.15

knihy1.png

Zaručeně dobrá kniha „ČTENÁŘI A KNIHOVNÍCI DOPORUČUJÍ !“
Četli jste o prázdninách knihu, která se vám tak líbila, že byste ji rádi doporučili ostatním? Nebo si naopak nevíte rady a rádi byste nějaké doporučení na zajímavé čtení získali?
V oddělení pro děti jsou k dispozici záložky „ČTENÁŘI A KNIHOVNÍCI DOPORUČUJÍ “ Stačí je jen umístit do knihy, na kterou chcete upozornit čtenářům. Nebo hledejte knihy s takovýmito záložkami a dobře si počtěte.
Záložky, které se budou vkládat do knih, najdete na malém i velkém dětském oddělení v období od 1. 9. do 31. 10. 2019.

29. – 30.10. Podzimní prázdniny
Výběr zajímavé literatury, knižní novinky, jednoduché anglické knihy a knížky k čtenářské hře Lovci perel, deskové hry na půjčení v klubovně, na požádání dětem pustíme pohádku. Přijďte si vyrobit záložku do knihy s obrázkem Vendelína (maskot dětského oddělení). Záložku můžete vložit do vaší oblíbené knihy na oddělení a doporučit ji tak ostatním čtenářům.
klubovna
29. 10., 9 – 12.00
30. 10., 9 - 18.00

knihy1.png

**Čtenářská hra „Lovci perel 2019“ pokračuje. Stále se můžete přidat! **

Archív programů

Archív programů 2018

Archív programů 2017

Archív programů 2016

Archív programů 2015

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License