Program

soutez.png

"Kde končí svět 2017–2018", literární a výtvarná soutěž

.
Krajská knihovna v Pardubicích a KDK SKIP ČR vyhlašuje další ročník soutěže Kde končí svět, motivovanou vztahem lidí a zvířat s titulem "Já jsem tvůj člověk“. Soutěž má výtvarnou a literární část. Pravidla soutěže a podrobná témata naleznete zde:

Podklady pro literární část. Uzávěrka je 15. prosince 2017.

Podklady pro výtvarnou část. Uzávěrka je 28. února 2018.

hudba.png

Zpívánky

Pro rodiče s dětmi

Datum: 3.,10.,17.,24. a 31. 10. vždy v 10.00–11.00, klubovna dětského oddělení

Naše kurzy, plné her, písniček, říkadel a zábavy, navštěvují malé skupinky dětí společně se svými rodiči. Vaši ratolest čeká hodinka příjemného muzicírování, zpěvu, pohádkových příběhů, objevování rytmů a zvuků, setkávání s lákavými hudebními nástroji, hračkami a mnoha dalšími pestrými pomůckami. Lekce si účastníci hradí.

hry.png

RPG hraní: Dračí doupě a Fate

Pro čtenáře

Datum: 5. a 12 10., 16.00–19.00
Pro starší děti probíhá kroužek, dobrodružné stolní rolové hru na hrdiny Dračí doupě a Fate. Je to druh hry, kde hráči zaujímají role vlastních vymyšlených postav a pak za ně v samotné hře jednají. Společně s ostatními pak pomocí vyprávění staví společný příběh. Hráči se tak stanou přímými účastníky příběhů, které by jinak jen četli v knihách nebo viděli ve filmech.
Kroužek je jen pro přihlášené děti.
Odkaz: RPG hraní: Dračí doupě a Fate

vv.png

Výtvarná dílna „Moje zvířátko, můj kamarád“

Pro rodiče s dětmi, pro čtenáře

Datum: 20. 9., 14.00–17.00
Přijďte si vytvořit své zvířátko. V klubovně dětského oddělení.

hry.png

Klub deskových her s knihovnou

Pro veřejnost

Datum: 19. 10. 15.00–17.00 hod
Současné deskové a karetní hry nejsou jen Člověče, nezlob se nebo Dostihy a sázky. Objevte moderní zábavu a přijďte se pobavit s přáteli či s rodinou! Moderní zábava pro všechny. A nejen zábava. Už u těch nejmenších podporuje hraní deskových her logické myšlení nebo komunikační dovednosti. Zapomeňte na počítač nebo televizi, přijďte a zkuste se stát králem Newyorku, vybudovat osadu v Katanu nebo se pustit do plundorvání jako Vikingové . Ve spolupráci s pardubickou Krajskou knihovnou vám občanské sdružení Larpard nabízejí možnost zahrát si se svými dětmi některou z řady deskových her. K dispozici máme hry pro malé i velké pro zkušené i pro ty, kteří ještě do světa deskových her nepronikli. Vstup je umožněn i těm, kdo nejsou čtenáři knihovny!

knihy1.png

Logopedie

Pro rodiče s dětmi

Datum: 13. 10., 16.00–16.30

Pokud pochybujete o správné výslovnosti vašeho dítěte, můžete se přijít poradit s Mgr. Martinou Sádovskou o prevenci poruch řeči.

hudba.png

Čarování s pohádkou

Pro malé čtenáře

Datum: 21.10., 10.15–11.15
Pro dětské čtenáře ve věku 4–6 let je připraven program, který probíhá vždy jednu sobotu v měsíci. Budeme si číst a vyprávět pohádky. Při poslechu využijeme zvuky muzikoterapeutických a přírodních nástrojů, na které si děti budou moci zahrát. Součástí lekcí bude doporučení vhodné literatury pro domácí předčítání.
Přihlášky: Ke stažení Zde, také osobně na dětské oddělení, Mgr. Jitka Kyclová, telefon: 466 531 246
e-mail: zc.ecibudrap-anvohink|avolcyk.j#zc.ecibudrap-anvohink|avolcyk.j nebo zc.nokrub|aludnev#zc.nokrub|aludnev,

Archív programů

Archív programů 2016

Archív programů 2015

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License